Podzimní trendy v režii nového kreativního týmu

Chytlavý vizuální obsah je v době, kdy Instagram válcuje ostatní sociální sítě, základ.

Proto náš kreativní tým, který se v posledních měsících rozrostl o nové tváře, na první půlku září naplánoval vytvoření fotek a videí pro podzimní kampaň. 


Koncept pro vizuální ztvárnění aktuálních trendů navrhla naše kreativní ředitelka  společně s expertkou na videa Janou Samšukovou. O produkci se postarala Symona Půhonná, která je v Astratexu taky nováček. Konkrétní trendy pro nás vytipovalo naše oddělení nákupu, speciálně pak Markéta Lojdová. A o textový doprovod kampaně se postarala copywriterka Bára Majerová.

Když už, tak ať to stojí za to!

Abychom si navýšili budget, spojili jsme několik produkčních dní do jednoho. Díky tomu jsme si mohli si dovolit spolupráci s těmi nejlepšími profesionály z oboru.

Za foťák se postavil Ondřej Košík, který se specializuje hlavně na módu a food fotky. Na scéně se pohybuje už skoro 20 let a dlouhodobě spolupracuje třeba s McDonald’s, Oriflame nebo měsíčníkem Marianne.

Natáčení Jana svěřila Martinovi a Filipovi z JÄGR Videography. Talentované duo vytvořilo jak kampaňová videa a obsah pro Facebook a Instagram, tak i perličky, které budeme moct zveřejnit asi jen po desáté večer.

Podzimní zahrada v hotelové chodbě? Žádný problém

Když jsme hledali lokaci, která má tu správnou atmosféru, narazili jsme na hotel Emerald. Ten bez debat patří mezi nejstylovější místa v Praze. Zdobná secesní architektura, stěny s přiznanými cihlami a originální nábytek i doplňky –⁠ to je přesně to, co jsme potřebovali.

Produkční Symona ještě přidala detaily, jako byly třeba štrikované dečky nebo tradiční cibulák. Tak se nám podařilo do fashion fotky propašovat retro dotek českého venkova. A když přišla řada na focení v prostoru, který měl připomínat podzimní zahradu, Symona ji pomocí lián z živého plotu a několika desek z Hornbachu vykouzlila ve tmavé miniaturní chodbičce.

Krásná modelka + správně vybrané prádlo = ❤️

Hvězdou dne byla i modelka Tereza. Díky ní totiž uvidíte, jak prádlo, které pro focení vybrala Terka Seidlová, naše specialistka na produktovou fotku, vypadá v akci. Až na místě jsme zjistili, že je Tereza štíhlejší, než jsme předpokládali. Proto jsme se ji snažili vyfotit tak, abychom maximálně zdůraznili její křivky. O make-up v nahých tónech se postarala Natálie Hostačná a celkový styling ohlídala Barbora Havlíková.

Díky tomu, že celé akci předcházelo důkladné plánování, nás v průběhu focení a natáčení nic nezaskočilo. Během jednoho dne jsme si tak vytvořili zásobu materiálu na web, do mailingů i na sociální sítě. A protože máme spoustu nápadů, určitě se zase přihlásíme s dalšími kreativní výstupy.

Krásný den, Váš #Astratexteam