PRÁCE VE SKLADU

Koho do skladu hledáme? 

Pokud tu nevidíš žádnou pozici, pravděpodobně je naše sestava ve skladu aktuálně kompletní. Nejčastěji ale hledáme pracovníky a pracovnice expedice, manipulanty nebo brigádníky.

Výhody práce ve skladu 

Nejsme výrobní firma, náš sklad v Náchodě je čistý, suchý a balíčky jsou opravdu lehké. Střídáme se ve dvou variantách provozu – chodíme do práce od pondělí do pátku, nebo začínáme v neděli a končíme ve čtvrtek. Od roku 2022 pracujeme na dvě směny. 

Čisté pracovní prostředí

Denně se u nás uklízí. Budeš tedy pracovat v čistém a suchém prostředí.

Dvousměnný provoz

Dvousměnný provoz s pracovní dobou: 7:00–14:45 nebo od 12:15-20:00. 

Bez hluku a těžkých břemen

Nejsme výrobní firma. Nemusíš se bát těžkých břemen nebo hlučných strojů.

Jak to u nás chodí?

Celý sklad je jeden velký organismus, který díky našemu sehranému týmu funguje tak, jak má. Zákazníci v 99 % případů dostanou své balíčky do druhého dne od objednání. Největší část práce ve skladu tvoří nakupování a balení zboží a kolegové se střídají tak, aby část dne nakupovali a část dne balili. Když k nám někdo přijde na brigádu, obvykle pomáhá právě s balením. Sklad je napojený na náš interně vyvinutý systém, díky němuž všichni vědí, kde najdou jaké zboží a kam konkrétní zásilka míří.

01

Balení

Hned na začátku tě seznámíme s tím, jak to ve skladu chodí. Nejprve si vyzkoušíš balení jednotlivých objednávek do krabic. Hodit se ti bude zručnost, rychlost a selský rozum. O zbytek se postará náš systém, který za tebe zkontroluje celkový obsah balíčku a vytiskne ti štítek, kterým na něj nalepíš.

02

Nakupování 

A nebo také pickování. Co to znamená? Na začátku směny dostaneš štos objednávek, které si naskenuješ do chytré čtečky. Ta ti poradí, kde přesně najdeš konkrétní produkty. A když celou objednávku zkompletuješ, odvezeš ji ke kolegům na zabalení. 

03

Zaklízení

Ve skladu nesmí panovat chaos, a proto je nutné produkty ukládat na správné místo. Při zaklízení je třeba umístit nově naskladněné nebo vrácené zboží do regálů tak, aby ho každý bez potíží našel.

04

Naskladňování 

Jakmile nám přijde nové zboží od dodavatele, postará se o něj tým, který má na starost naskladňování. Pro novinky vytvoří nové místo a doskladněné produkty zařadí tam, kam patří.

05

Vratky a reklamace

Jako každý e-shop řešíme i my vratky od zákazníků. Ti zboží chtějí vyměnit za jinou velikost, vracejí ho nebo reklamují, pokud má nějakou vadu. O správné zadání do systému a zajištění správného servisu pro zákazníka se stará tým reklamace a vratek.

Jak probíhá nábor? 

01

Ozveš se nám na inzerát 

Pokud tě zaujme některá z pozic, které nabízíme, vyplň formulář – jméno a kontakt potřebujeme, abychom ti mohli odpovědět. Abychom zjistili, jaké jsou tvé dosavadní zkušenosti, nezapomeň k formuláři přidat i aktualizovaný životopis nebo stručný popis toho, co už máš za sebou.

02

Pozveme si tě na pohovor

Pokud budeš odpovídat našim požadavkům na danou pozici, pozveme si tě na osobní setkání. To většinou probíhá v našem sídle v Náchodě, kde se nachází i náš sklad, a účastní se ho další zájemkyně a zájemci o práci.

03

Setkáš se s personalistkou

Naše kolegyně ti představí, jak to u nás chodí. Zjistíš, co tě u nás čeká, jaký je náš systém práce nebo jaké jsou varianty směn. Řeč samozřejmě přijde i na zaměstnanecké benefity a další výhody práce v Astratexu. A když budeš mít otázky, určitě se ptej, naše personalistka ti je ráda zodpoví.

04

Vyzkoušíš si, jak to funguje

Nakonec se na vlastní oči přesvědčíš, jak práce ve skladu vypadá. Možná tě překvapí, jak velký prostor to je. Hlavní sklad má 3 500 m2 a celková skladová plocha přesahuje 7 000 m2. Proto není divu, že tu naši zaměstnanci denně nachodí kolem 20 kilometrů.

Mám zájem o práci

Chceš s námi pracovat? Pošli nám na sebe kontakt tu přes formulář.