Oddělení

Nákup

Hlavní náplní práce našeho týmu je zajistit dostatečně širokou a pestrou nabídku produktů pro naše zákazníky

Co u nás děláme

Astratex si dlouhodobě zakládá na široké nabídce kvalitních produktů v mnoha velikostech. A my se staráme o to, aby to tak skutečně bylo. To znamená, že hlavní náplní práce našeho týmu je zajistit dostatečně širokou a pestrou nabídku produktů pro naše zákazníky. K výběru konkrétních produktů vždy přistupujeme zodpovědně, abychom si za každou podprsenkou, kterou nabízíme, mohli stát. A zatím se nám to daří.

Na čem pracujeme

Naším úkolem je vybírat produkty jak z dodavatelských kolekcí, tak z vlastního produktového portfolia, které odpovídají požadavkům našich zákazníků. Zároveň se musíme postarat o to, aby zboží byl vždy dostatek. Vyjednáváme podmínky s dodavateli a výrobci a tvoříme strategie i rozpočty pro jednotlivé sezóny. Neustále bedlivě sledujeme vývoj našich kategorií, abychom mohli co nejrychleji zareagovat na aktuální trendy. Jedině tak můžeme být vždy o krok napřed.

Tohle jsme my 

Markéta Lojdová 

V Astratexu pracuji od roku 2017, kdy jsem ještě jako studentka doplnila nákupní tým na částečný úvazek. Od té doby jsem se přes pozici Nákupčího posunula na pozici Category Managera odpovědného za nejsilnější kategorie našeho e-shopu, tedy dámské spodní prádlo a plavky.

Markéta Pášová 

Nastoupila jsem na pozici Nákupčí dámského spodního prádla na začátku roku 2020. Bylo pro mě velkou výzvou změnit po 20 letech profesní působiště. Na práci v Astratexu mě lákala produktová nabídka i turbulentní prostředí online prodeje. Po 9 měsících jsem přijala nabídku a přesunula jsem se do Private Label týmu.

Dorota Suchá

Nastoupila jsem jako projektová manažerka do nákupního týmu. Zde se starám o všechny projektové a procesní záležitosti nákupu. Zároveň jsem teamleader backofficového týmu, který zajišťuje administrativní podporu nákupčím.Pomáhám zajistit, aby nákupní tým při práci zbytečně nezdržovaly technické nebo procesní nedostatky.

Jaké pozice u nás najdeš

Category Manager
strategicky zastřešuje svěřené kategorie, jako jsou dámské či pánské spodní prádlo, plavky, dětské oblečení nebo produkty pro bydlení a krásný domov. 


 

Privat Label Specialist 
připravuje od A do Z produkty pod naší značkou. Vybírá trendy, objevuje nové tehnologie a zajišťuje výrobu produktů. 

Buyer 
je zodpovědný za výběr nových kolekcí, včasné naskladnění a spuštění produktů na shop, průběžné vyhodnocování prodejů a následné doobjednávání. 

Executive Buying Support 
se stará o podporu nákupčích a category managerů a hladký chod nákupního oddělení. 

Merchandaiser
připravuje analýzy prodejů, plány obratu, marže, nákupu a stocku dle kategorie/nákupčího, stock management, reporting, příprava ceníků pro kampaně a akce​.

Líbilo by se ti u nás?

Tvoř s námi Astratex a společně zvládneme velké věci!

Jak to u nás vypadá 

Fotka z veletrhu nebo z kanceláře. Pořád je to ale kolem spodního prádla, které milujeme.

Tvoř s námi Astratex i ty! 

Necítíš se na nákup? Nevadí! Podívej se na naše jiná oddělení a získej u nás práci snů.