Oddělení

Marketing

Tvoříme z Astratexu nejenom lovebrand, připravujeme i reporty a  TV kampaně nebo placenou reklamu třeba sociálních sítích.

Co u nás děláme

Brand

Staráme se o to, aby byl Astratex pro zákaznice lovebrandem. Každý den si hrajeme s tím, jak značka vypadá a mluví. A neustále hledáme cesty, jak našim zákazníkům zpříjemnit den. Značku Astratex si hlídáme jako oko v hlavě, rozmazlujeme ji a pracujeme na tom, aby naplňovala to, co od ní naše zákaznice očekávají.

CRM

Naším cílem je především porozumět zákazníkům a jejich chování tak, abychom co nejlépe identifikovali a naplňovali jejich potřeby. Když naše zákazníky poznáme, můžeme na ně snáze cílit služby. Vytváříme dlouhodobou strategii na poli komunikace, marketingu, obchodu a služeb

Foreign Markets  

Kromě Čech a Slovenska působímé na 9 zahraničních trzích a abychom byli co nejblíže zákaznicím, staráme se o jednotlivé trhy z pozic marketingových specialistů z konkrétních zemí. Známe jazyk, místní poměry, píšeme články, kontrolujeme webové stránky, spolupracujeme na reklamách a kampaních. A velmi úzce kooperujeme s naším Customer Care. 

Performance 

Jsme odpovědní za placenou návštěvnost, na denní bázi řešíme výkon digitálních kanálů na všech 10 trzích a další možnosti růstu. Jako tým se díváme v datech za CTR a CPC, abychom doručili to, co je pro Astratex zásadní – obrat. 

Expansion 

Společně s Performance řešíme expanzi na zahraniční trhy. V roce 2021 jsme připravovali vstup do regionu DACH, nyní se zaměřujeme na další západní trhy. 

Web & Product 

Začali jsme řešit náš web jako produkt. Testujeme, analyzujeme, vytváříme hypotézi a společně s našimi zákaznicemi je ověřujeme. A díky tomu posouváme nakupování na našem e-shopu ku předu pro ještě lepší zákaznický zážitek. 

Na čem pracujeme

Ve výkonnostním oddělení se staráme o datasety, ze kterých vytváříme reporty pro všechny zaměstnance, optimalizujeme pro vyhledávače nebo budujeme B2B partnerství.
Za kreativní tým dohlížíme na to, aby měl Astratex vlastní tvář, která se propíše do všech komunikačních kanálů.
Jako CRM oddělení se staráme se o omnichannel komunikaci směrem k zákazníkovi. Využíváme primárně marketingové kanály: e-mailing, SMS zprávy, web push notifikace, offline korespondenční rozesílky nebo weblayers.

Tohle jsme my 

Chris Torres

CRM Specialist

V CRM týmu se starám o vyhodnocování dat, přípravu mailingových šablon, tvorbu kampaní a vytváření zákaznických scénářů a jejich testování. A když zrovna neřeším kampaně, rád cestuju, vařím a jezdím na snowboardu. Mám rád kafe a dovedu ho i správně připravit.

Iva Janoušková 

Brand Manager 

Z pozice Brand Managerky spoluutvářím to, jak nás veřejnost vnímá. A samozřejmě dohlížím na to, aby naše výstupy byly krásné a dělaly radost nejen zákazníkům, ale i nám samotným

Martina Balíkov 

Head of CRM 

Po několika letech v Mall.cz jsem se začala v Astratexu budovat tým CRM.  Kde je naším  cílem především porozumět zákazníkům, jejich chování, identifikovat a naplnit jejich konkrétní potřeby, zlepšit cílení služeb.

Líbilo by se ti u nás?

Tvoř s námi Astratex a společně zvládneme velké věci!

Jaké ostatní pozice u nás najdeš

V marketingu u nás najdeš celou škálu specialistů, máme vše inhouse, proto u nás najdeš snad vše, na co si vzpoměneš z pozic online marketingu. 

Performance Specialist 
SEO Specialist 
 

Graphic Designers
UX/UI Designers 

Copywriters 
Content Specialist 

Social Media manager 
Influence & PR Specialist 

Marketing Analyst 
CRM Specialist 

B2B Marketing Manager
Photo Product Expert

 

Product Photo Manager 
Production Expert 

 

Project Manager
MarketPlace Manager
 

Jak to u nás vypadá 

Jedna fotka z focení či přípravy kampaně pro naše zákaznice a taky fotka z firemní akce

Z našeho blogu

Pařížský veletrh Interfiliére v září 2021

Naše kolegyně Hanka a Markéta, které se starají o privátní značku Astratex, navštívily pařížský veletrh Interfiliére.

První focení v in-house foto ateliéru máme za sebou

Rok 2021 se zapíše do naší historie nejenom zajímavými prodejními výsledky, úspěchem našeho projektu "Brafitting centra", ale i spuštěním našeho in-house foto ateliéru.

Podcast Z-Talks s naším CMO Karolem Gulášem

5 sekund, které nám daly pořádně zabrat

Podzimní trendy v režii nového kreativního týmu

Jak se vám líbí?